sâmbătă, 24 aprilie 2010

Serile filmului românesc la Iaşi

Asociaţia Studenţilor Jurnalişti din Iaşi (ASJ) organizează în perioada 12-14 mai 2010 evenimentul „Serile filmului românesc la Iaşi”, în cadrul festivalului studenţesc FestudIS.


Vor rula filmele Legături bolnăvicioase, Eu când vreau să fluier, fluier şi Tache dar şi scurt metraje.


În cele trei seri vor fi invitaţi regizorii Tudor Giurgiu (Legături bolnăvicioase), Florin Şerban (Eu când vreau să fluier, fluier) şi Igor Cobileanski (Tache şi scurt metraje) care vor urmări alături de cei prezenţi în sala Cinematografului Victoria, începând cu ora 19:00, cele mai de actualitate şi de succes producţii ale lor.


În continuare, se vor mai organiza o serie de conferinţe, discuţii libere şi alte evenimente care îi vor avea în centrul atenţiei pe aceeaşi regizori.


Vor fi premii din partea regizorilor, iar intrarea este liberă!

12 comentarii:

  1. BRAVO ASJ!! O SA FIE UN SUPER EVENIMENT!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hum, interesant. In functie de timpul liber poate vin si eu cu prietena cel putin intr-o seara.

    RăspundețiȘtergere
  3. Vlad sunteti bine veniti in toate cele trei seri

    RăspundețiȘtergere
  4. Se vor da si filmele? Sau doar cateva secvente si fiecare regizor va vorbi despre filmul lor?

    RăspundețiȘtergere
  5. @moneybyclicks, vor rula filmele in intregime, intrarea libera, vor fi invitati regizorii fiecarui film.
    Fii acolo cu prietenii!

    RăspundețiȘtergere
  6. si de ce e numai pentru studenti event-ul? tantea de la cinema a fost foarte acra cand mi-a "transmis" ca accesul se face numai pe baza carnetului de stundent. puteati sa puenti si taxa de intrare nu sa limitati publicul

    RăspundețiȘtergere
  7. iti intelegem nemultumirea. vrem sa va transmitem ca si noi am fost surprinsi de reactia celor de la cinematograf in conditia in care ei au inceput sa stea la usa si sa controloeze legitimatiile desi nu era prevazut asa.

    intr-un final am facut tot posibilul sa nu mai fie neregulile acestea si toti cei care au venit sa intre.

    chiar nu ne-am asteptat la asta si ne cerem iertare cu aceasta ocazie si va asteptam in seara a doua la filmul "Eu cand vreau sa fluier, fluier"

    RăspundețiȘtergere
  8. In cele din urma poate veni o persoana care nu e student?

    RăspundețiȘtergere
  9. poate insa din pacate va trebui sa plateasca o taxa de 6 lei daca nu poate sa faca dovada ca e student. vino cu o legitimatie prin care sa arati ca esti student si intri gratis!

    RăspundețiȘtergere
  10. !!!!ANUNT!!!! AM GASIT UN CEAS DE DAMA AZI LA CINEMA. PENTRU A-L RECUPERA LASA UN COMMENT CU DETALIILE CEASULUI SI CUM POTI FI CONTACTATA

    RăspundețiȘtergere
  11. Felicitari tuturor pentru ce ati reusit impreuna!
    Un eveniment reusit, la care s-a muncit mai bine de o luna de zile. Ne vedem la editia a doua.

    RăspundețiȘtergere